ANUNȚ EXAMEN DE LICENŢĂ / DISERTAŢIE -FEBRUARIE 2025
Anunț important!
EXAMENUL DE LICENŢĂ / DISERTAŢIE SE SUSŢINE FIZIC
Înscrierea și depunerea lucrărilor la examenul de licență/disertaţie, sesiunea februarie 2025 se face la secretariatul facultății în zilele de 24 - 25 februarie 2025.
Susținerea examenului de licență/disertație are loc în perioada 26 februarie - 01 martie 2025, cu prezență fizică la sediul facultații.
În perioada 10-16 februarie studenţii vor trimite lucrările de Licenţă/Master în format pdf neparolat pentru verificare antiplagiat pe adresa de e-mail a coordonatorului.
Actele necesare pentru înscriere sunt:
1. Anexa 1 - proces verbal de evaluare a originalității lucrării din “PROCEDURA OPERAȚIONALĂ A SISTEMULUI ANTI-PLAGIAT PROCES VERBAL DE EVALUARE A ORIGINALITĂŢII LUCRĂRII” (anexa poate fi descărcată de aici);
Pentru a obține procesul verbal de evaluare a originalității lucrării se parcurg următoarele etape:
- Studentul trimite lucrarea finală în format .pdf îndrumătorului, în vederea verificării în sistemul anti-plagiat până la data de 10 februarie 2025;
- In termen de 2 zile lucrătoare de la trimiterea lucrării spre verificare, îndrumătorul comunică studentului acceptul/refuzul lucrării;
2. După obținerea acceptului verbal, studentul printează și completează anexa 1 Proces verbal de evaluare a originalității lucrării (Nume prenume, titlul lucrării, facultatea, coordonatorul lucrării, tipul lucrării) și se prezintă la facultate pentru semnarea procesului verbal, după cum urmează:
Luni 24.02.2025, ora 10-12, sala D01 Marți 25.02.2025, ora 10-12, sala CN11
|
pentru lucrările de disertație și lucrările de licență – specializarea S.E.N., doamna Ș.L.dr.ing. Manuela Nechita
|
Luni 24.02.2025, ora 10-12, corp CN parter Marți 25.02.2025, ora 10-12, corp CN parter |
pentru lucrările de licență – specializarea A.N., domnul Ș.L.dr.ing. Daniel Vișan |
3. Fișa de lichidare, se completează la secretariat;
4. Fișa de înscriere la examenul de licență / examenul de disertație, se completează la secretariat;
5. Referatul îndrumătorului, completat și semnat de îndrumător;
6. Lucrarea de licență /lucrarea de disertație, semnată de îndrumător;
7. Declarația de originalitate a lucrării, semnată de absolvent, se ridică de la secretariat;
8. Două fotografii pentru diplomă;
Absolvenții promoțiilor anterioare vor prezenta chitanța în valoare de 600 lei (IBAN: RO75TREZ30620F330500XXXX, deschis la Trezoreria Galați, Beneficiar Universitatea ,,Dunărea de Jos” din Galați, Cod fiscal 3127522.) Chitanţa de plată a examenului de licenţă/ disertaţie pentru absolvenţii din serii vechi, se achită la casieria universităţii 600 lei pentru învaţămantul cu frecvenţă.
La explicația plății se va menționa: Numele și prenumele studentului, CNP-ul, Facultatea, forma de învățământ (ZI/IFR), tipul taxei plătite (exemplu: taxa școlarizare, taxa reînmatriculare, taxa restanțe ani anteriori cu denumirea obiectului, lucrări de laborator/seminarii cu denumirea obiectului, ex. finalizare studii licență).
Documentele se primesc până la data de 25 februarie ora 1300